Ett Minime!

Standard

Jag kom till jobbet och basunerade ut mina centimetrar.

– Åh du är ett minime, ropade min härliga kollega. Du är nog väldigt bra på att klä dig för det hade jag inte gissat, fortsatte hon.

Alla smalisar på jobbet är glada för min skull!!!

MÅNADSRAPPORT FEBRUARI

Byst: 119 cm Nu: 107 cm = 12 cm

Midja: 111 cm Nu: 97 cm = 14 cm

Stuss: 119 cm Nu: 111 cm = 8 cm

Lår: 68 cm Nu: 63 cm = 5 cm

Vad: 43 cm Nu: 41 cm = 2 cm

Överarm: 40 cm Nu: 36 cm = 4 cm

Underarm: 30,5 cm Nu: 25 cm = 4,5 cm och det syns!!! Sååå kuuul!!! Jag har liksom aldrig haft sladdriga underarmar och plötsligt så såg jag något, men det är borta nu!!!

 

Enligt Jarkko så ligger vi enligt plan, piuhhhh, för jag har gått ner 5 kg men i kläder känns det mer. Don’t ask me, jag har sådan sjuk vikthets!!!

Nu skall jag äta frukosten, naturell lättyogurt, Paulúns müsli och färska jordgubbar firas det med här i nyvaket tillstånd och med en bild tagen underifrån av min kollega = dubbelhaka!!!

 

20130301-081748.jpg

2 reaktioner på ”Ett Minime!

  1. Kim

    Häftigt! Jag kör FF nu i mars och kan bara hoppas på lika resultat som dina även om vi kör lite olika upplägg!! Du skriver inspirerande och på ett sätt som är ärligt och öppet vilket ger mig hopp om att även jag kommer klara de här!! Mvh Kim

Lämna en kommentar