Vilket träningsprogram…

Standard

Det tar liksom aldrig slut.

Jag är så glad över att fina Björn och fina Jarkko ordnat med ett gymkort. Agneta Antonsson stod i repan när jag kom, vi kände båda igen varandra, jag är ju en gammal Sats-brutta och hon var den grymmaste av alla instruktörer. Kul!

Nordic Wellness är ett litet gym, eller i alla fall utifrån ser det litet ut, men det var i två våningar och relativt ungt och stort. Lite pirrigt innan jag klev in, det är ny mark och nu var det ett par månader sedan jag var på ett gym…. hmmm eller typ ett halvår sedan… eller mer…

 

IMG_7621

 

 

En rosa pinne som lär bli min bästa vän!

 

IMG_7616

 

Tror ni jag kämpade idag?!?

 

IMG_7620

 

Jag tror jag hatar roddmaskinen, den är så ASTRÅKIG, nej jag springer så mycket hellre!!!

Så tempot, glöm det, men nästa gång får jag väl klå det här för det var inte kul en sekund. Jag sprang på hastigheten 8 i 7 minuter. För er som inte tränar enligt Fitnessfightens program så är det så att man börjar med 7 minuters kondition och sedan är det styrkeövningar och sedan 7 minuter kondition igen följt av styrka och sedan en tredje gång kondition igen.

 

roddmaskin

 

Någonstans mitt i allt så slängdes en jädra planka in och den satte jag typ inte… 32 sekunder, gud jag är så tung, bajs, jag skall klara 40 sekunder innan veckan är slut!!!

Nu måste jag hoppa in i duschen, Jesus jag är helt slut.

Kommentera

