Gårdagens kväll förstörde min träning…

Standard

Jag hade verkligen förberett allt minutiöst i almanackan, mitt gym har öppet till 23.00 men jag hann tusan mig inte fram i tid.

Så kvällen började med en liten fest som Bonniers höll i… mycket champagne, typ hur mycket champagne som helst och många trevliga tapas. Jag tog till min gamla Ramlösa.

20130307-124234.jpg

 

20130307-124205.jpg

 

20130307-124214.jpg

 

 

Vad kan jag äta av ovan?

Efter det så gick jag och två av mina bästisar vidare till Maxim där Alex Schulman kör sin show ”Älska mig”. Igår var det genrep och återigen champagne.

20130307-124148.jpg

 

Alex Schulman bjöd på allt…

2 reaktioner på ”Gårdagens kväll förstörde min träning…

Kommentera

