Träning med Ms Kat

Standard

Jag fick ett mess från Ms Kat om att hon var på mitt gym. Jag kastade av mig jobbkläderna och drog på mig träningskläderna. Lämnade Mr Skåne och Sonen med köttbullar och makaroner. Så kuuul att träna med kompis!!!

20130311-212825.jpg

 

20130311-212816.jpg

 

Efter att Kat tränade med mig så kom vi snabbt överens om att vi skall träna ihop varje måndag. Senare ikväll fick jag ett nytt mess… ”asså benen”… hahaha hon är trött och jag om någon vet, jag har ju varit slut i en vecka!!!

Väl hemma åt jag lite middag, jag hade allt förberett i kylen, så smart att ha middag förberett precis som lunchlådor. Jag försöker laga så mycket mat som möjligt och göra i ordning små lådor.

20130311-212843.jpg

 

Den här gången mina vänner skall jag inte stå på vågen förrän 20 mars, så det så.

2 reaktioner på ”Träning med Ms Kat

Kommentera

