Just idag är jag stark

Standard

I morse gick jag upp, åt en tallrik naturell lättyogurt med müsli och banan, Vad kallas det för, pre workout meal?!?

Tittade på Nyhetsmorgon, det är för övrigt där jag kommer befinna mig imorgon bitti, så vill ni vinna biljetter med ert tjejgäng för Ladies Night glöm inte att titta!!!

Sedan var det dags för gymmet. Åhhh jag var så stark!!! Löpningen gick lättare än någonsin. Mina första 7 minuter körde jag på hastighet 8.5, även det andra 7 minuterspasset och det tredje. Just idag är jag asstark.

20130316-154804.jpg

 

Jag övervann dessutom min rädsla, jag är ju rädd för mina fläbbiga överarmar, jag har panik för dem, att ta på mig min t-shirt med så korta ärmar, inte lätt kan jag lova er, men jag gjorde det!!!

20130316-154740.jpg

 

Nu är väl min bilring väl ändå lite mindre än tidigare?!?!

Så efter mitt pass med bland annat denna nya övning….

20130316-154723.jpg

 

så gjorde jag ett post workout meal

20130316-154748.jpg

 

Men hur perfekt kan en kvargplätt egentligen bli ;)?!?!

 

Kommentera

