Vägning och mätning

Standard

Jag har gått ner lite till men jag blir förvirrad när jag mäter mig, är det ens möjligt att gå ner i vikt och öka i omfång?!?

Mina vader var nu bredare igen.

Bajs.

Jag har gått ner 6,9 nu. Det betyder 3,1 kg till champagne.

Det har inte på något sätt varit lätt eller enkelt, det har varit ett kämpande. Idag pratade jag med min närmsta chef om det, efter 40 händer saker.

Huden, håret, naglarna, migrän, hormoner och allt tar längre tid. Men jag är envis. I morse var jag på gymmet och jag älskar mina morgontider!!!

20130321-204231.jpg

En reaktion på ”Vägning och mätning

Kommentera

