Frukost kl 10.15 efter att ha segat i sängen tre timmar

Standard

Första måltiden, jag vaknade runt 7 men har bara legat och segat i sängen och läst kost på World of Shapes sida. Jag har ju liksom aldrig tid att fördjupa mig.

Så första fel, jag har inte stoppat i mig något när jag har vaknat, första målet kl 10.15, nu ut på stan och tillbaka hem till 13.15. Jesus. Jag är trött på mat.

Dagens frukost.

Kvargplätt med kanel och kvarg.

80 g kvarg med det lilla jag tog med plätten, 3 äggvitor, kanel efter tycke och smak, ett hackat äpple och sedan 15 gram fiberhavregryn.

Mums. Lite olivolja i stekpannan.

20130328-102224.jpg

Kommentera

