– Hur mår du, frågade Jarkko.

Standard

Igår pratade jag ett tag med Jarkko.

– Hur mår du, frågade han.

– Jag mår som en prinsessa.

– Helt fantastiskt, svarade han.

Som sagt var, måste vara världens mest positiva människa.

– Jag har panik, jag har slutat väga mig, fortsatte jag.

– Ja men det är ju jättebra, fortsatte han.

Dagens lunch efter träningen.

20130330-164814.jpg

 

– Ditt huvud var dubbelt så stort förut, tyckte jag att Jarkko sa…

Hehe, var det dubbelt så stort?!?! Möjligt, idag sa Mr Skåne att min hals blivit mindre, min midja, min rumpa och min hals… MIN HALS, har man koll på sånt?!?!

 

20130330-164824.jpg

 

Mår som en prinsessa idag :)!

Kommentera

