Dagens träning

Standard

Idag var jag på Nordic Wellness i Hammarby Sjöstad, lite gangsterfeeling på klientelet idag, de skulle pumpat hiphop så hade det känts som i en film.

Och så jag. I mina älskade Nike-tights!!!

20130406-170202.jpg

 

Med en SJUUUK övning från World of Shape.

20130406-170213.jpg

 

Vad händer här. HERREGUD. Denna var ASJOBBIG! Jag klarade inte 90 sekunder, men det gör jag om några dagar… tihi…

20130406-170154.jpg

 

Och en uuunderbar variant av kvargplätt, ät den inte med sött, ät den som en råraka, med kvarg, räkor, röd lök och tomat, sååå gott!!!

3 reaktioner på ”Dagens träning

Kommentera

