Liiite skillnad?!?!

Standard

Till vänster var i augusti och till höger nu…

jag är i chock!

20130406-174632.jpg

2 reaktioner på ”Liiite skillnad?!?!

  1. Hej! Nu skriver jag en kommentar via mitt twitterkonto eftersom jag inte kan kommentera en del wordpressbloggar som man måste ha ett konto på för att kunna kommentera TROTS att jag har en WP-blogg själv.. men tydligen så (fick veta igår) kan inte vi/de som har eget domän/webhotell använda sig av samma användaruppgifter till detta. SÅ! Jag vill bara överrösa dig över hur grymt jäkla duktig du har varit och ÄR med din träning och kost! Riktigt riktigt RIKTIGT grymt bra jobbat! Jag hoppas du är stolt över din fantastiska prestation! 🙂 Och det syns en jäkla skillnad på dig i både ansikte och kroppsformen att det har ändrats en hel del där 🙂

    STOR kram på dig! 🙂

    // Ina ( http://inas.se 🙂 )

Kommentera

