Aj aj aj…

Standard

Sorry men jag har mått pyton. Magproblem, eller mucho magproblem!!!

Jag vet inte vad som har hänt men jag TROR att det är sötningsmedel, jag tuggade i mig en halv påse tuggummi, I know, inte ok men jag gjorde det.

Har haft ALLT som står i Vårdguiden om tarmvred… på riktigt och jag åker aldrig till sjukhuset så man kan säga att jag har löst det på egen hand men att det tagit två dagar.

Efter Lund och Skånemejerier så kom jag äntligen hem.

20130416-214647.jpg

 

Och träningen… jag saknade träningen… jag kommer aldrig mer tillåta mig att sluta… aldrig mer…

20130416-214638.jpg

2 reaktioner på ”Aj aj aj…

  1. Visst är det otroligt vad beroende man blir av träningen!
    Har själv inte tränat på en vecka idag och jag börjar få svåra abstinens men på fredag då jäklar 😀

Kommentera

