Spottloskan!

Standard

Fy fan.

Jag var på gymmet imorse och är sjuuukt nöjd, jag klarar av sidoplankan ÄNTLIGEN, vi är liksom best buddys nu!!!

20130420-222039.jpg

 

Men så äckligt!!! Idag när jag knöt mina skor så kom det en snygg träningskille, lite lätt svettig, han ställde sig vid handfatet där ALLA fyller på sina vattenflaskor och där man även dricker direkt om man är törstig… Don’t do it!!! Så hörde jag hur han harklade och drog en snorloska och spottade i handfatet. Jag dog. Hur kan man?!? Och jag som har bacillskräck, händer aldrig mer att jag fyller något…

20130420-222025.jpg

2 reaktioner på ”Spottloskan!

Kommentera

