Godnatt!

Standard

Jag har suttit i en taxi mellan möten och event idag och nu är det sängdags för imorgon håller jag i en stor pressvisning av Hornhuset som ligger i Hornstull, sååå spännande!!!

Imorse satt jag i ett jurymöte som representant, också otroligt spännande där olika tävlande bidrag avslöjades och senare korades även vinnarna som avslöjas i maj. Det började med en fantastisk frukost från Bockholmen. De är bäst. Nu fick jag även höra att de öppnar ny restaurang i helgen vid Nytorget, så bor du i Stockholm, testi testi ;)!

20130424-233140.jpg

 

Sedan åkte jag iväg med cheferna och ät testmiddag så här kvällen före. Det spikades och borrades fortfarande så det kommer jobbas hela natten och då
sooover jag.

 

20130424-233126.jpg

Jag avslutade vår middag med att visa före och efter bilder. Jag är modig och delar med mig, allt för att peppa mig själv.

 

Godnatt alla fina läsare, imorgon är det rock’n roll och sedan kommer jag vara avsvimmad hemma.

 

En reaktion på ”Godnatt!

Kommentera

