Grattis Jarkko, jag har minskat i centimeter på din födelsedag ;)!

Standard

Åh Gud vilken bajsmånad.

Jag mätte mig imorse. En centimeter i midjan till, en centimeter runt stussen och en centimeter runt låret.
Jag är fan nöjd. Tränat bra och nu är det fullt ös framåt, jag gråter inte över några skulder, eller bajsmän, jag skall klara Vårruset på min bästa tid och nu är det bara fyra veckor tills jag springer med mina yngre och mycket mer spänstiga kollegor ;)!

MÅL I MAJ = VÅRRUSET

Så G R A T T I S på födelsedagen finaste Jarkko, den mest positiva människan jag träffat, din sega Dietandthecity-Alex har minskat några centimeter och vägrar vågen.

Mina mått 2013-03-31 och mina mått idag.

Byst: 119 cm Nu: 107 cm = 12 cm

Midja: 111 cm Nu: 92 cm = 19 cm

Stuss: 119 cm Nu: 106 cm = 13 cm

Lår: 68 cm Nu: 63 cm = 5 cm

Vad: 43 cm Nu: 38 cm = 5 cm

Överarm: 40 cm Nu: 35 cm = 5 cm

 

Kommentera

