4,9 mil har jag cyklat under 36 timmar…

Standard

 

20130511-112335.jpg

 

Älskar den här applikationen. Älskar att jag har fått tillbaka träningen. Älskar att jag har fått tillbaka mitt liv. Visst är World of Shape en metod som hjälpt till, men det är trots allt jag som dragit min kropp till gymmet, till cykeln, det är DU som gör jobbet.

20130511-112359.jpg

 

 

Nu har jag vunnit en STORVINST. Och nu MÅSTE jag vinna den sista segern. MATEN. Jag har insett att jag behöver hjälp, jag är lost och jag söker en matplan med recept dag för dag i en sådär tre månader.

Kommentera

