Härlig helg med min Mr Skåne och hans fina döttrar

Standard

Igår sprang jag 5km i hettan i Hellasgården, så superskönt, lite sur då min Runkeeper slutade fungera.

20130609-135503.jpg

 

Och snälla lyssna på mig, ladda ned Haffa Guzz NU!!! LOVE! Haffa Guzz!!! Bästa låten och blir min låt för sommaren.

Och idag, min älskade bonusdotter, hon drog ut mig i regnet och åskan på en powerwalk. Och ja, vi pratade mat och träning hela vägen, det är hennes passionsområde.

20130609-133413.jpg

 

20130609-133431.jpg

 

20130609-133423.jpg

 

 

Kommentera

