Första träningen i linne…

Standard

Enda sedan jag var med Lili & Susie på ett gig i Göteborg så har jag ALLTID med mig med löparskorna. De är så jädra hurtiga. Och ja, även fast man är astrött så finns tiden.

Igår kom jag med mina kollegor till världsmetropolen Lessebo…

Lessebo

Här tänker man gym, spa… inte direkt… men det var precis det vi hamnade på. Vi hälsade på hos Orrefors och KostaBoda Art Hotel.

KostaBodaArt HOtel

Sov som en prinsessa, jag MÅSTE ha tag på deras täcke!!!

IMG_0166

Gymmade för första gången i linne!!!

IMG_0138

Gjorde research för jobb!

IMG_0184

Åt alldeles för bra…

IMG_0174

Och åkte vidare till Göteborg. Jag är trött som en gnu…

Kommentera

