1 augusti och nu är det tillbaka till fasta rutiner!

Standard

Jag börjar jobba på måndag. Och igår kväll krascha jag min mittentå på högra foten. Men fifan vad ont jag har. Jag som var på väg på cykel till gymmet.

Nåväl. Kosten är igång och jag förstår inte hur glömsk jag kan vara. Jag blir lite lätt chockad över hur mycket frukost är av dagsbehovet…

20130801-180555.jpg

 

 

Jag skall ju äta 1500 kalorier per dag.

Undrar hur många bubblande kalorier jag drack i tisdags…

20130801-180619.jpg

 

Nu lagar jag middag och imorgon är det dags att möta verkligheten hemma igen. I am a warrior och den här hösten kommer att bli fierce!

Min systers barn tycker redan att jag är fierce ;)!!!

20130801-180608.jpg

Kommentera

