Göteborg = mitt andra hem

Standard

Idag hittade jag hem till ett fantastiskt gym. Upper House Spa & Relax’ egna gym. I Göteborg…

De har exakt samma maskinpark som Balance som jag gick på tidigare i Stockholm. Superbra maskiner från Life Fitness.

Jag är på jobb… igen… i Göteborg…

Tränade ikväll, cardio och lite styrka, imorgon blir det fustraträning till 100%. 06.30 öppnar gymmet och då är jag på det igen. Så skönt.

Zzzzz… nu skall prinsessan sova…

20130930-225329.jpg

 

20130930-225341.jpg

 

20130930-225320.jpg

Kommentera

