Jag tar en kopp te som Anna gör…

Standard

Anna J D Jacobsson är min nya husgudinna.

Hennes veckomatsedel. Varje kväll avslutas med en kopp te. Ikväll blev det grönt te.

20131225-210302.jpg

 

Och innan det en sallad på julrester…

20131225-210316.jpg

 

Så i min säng summerar jag dagens tre positiva:

  • Jag har hållit mig borta från socker.
  • Jag har hållit mig borta från Cola Zero som jag varit slav under i tre månader.
  • Jag har vilat och slappat och tagit det lugnt.

 

Kommentera

