Jag läser din blogg, sa hon. Mitt hjärta stannade.

Standard

Jo men det var väl ungefär det som hände i fredags när jag var på skönhetsmässan i Nacka. Jag var där och jobbade med en kund, Maria Åkerberg när en av besökarna berättade. På något sätt hade jag trott att jag bara skrev för mig. Vi pratade och hon var igenkännande i min lilla kamp.

Jag berättade att det jag står inför nu är clean food, raw food och bikram yoga. Jag måste testa, jag känner det. Nu skall jag bara åka till Amsterdam och jobba.

20140317-054008.jpg

20140316-234733.jpg

 

Jag passade på när det erbjöds att få lite manikyr i pausen.

Och jo, det blev ju dagens samtalsämne för mig, någon hade läst och jag får leva upp till min resa.

2 reaktioner på ”Jag läser din blogg, sa hon. Mitt hjärta stannade.

Kommentera

