Tala inte om för någon vad jag heter…

Standard

Imorgon måndag inleder jag en tremånaders period med en personlig tränare. Han är hemlig. Och det var ett tag sedan jag tränade med en pt.

Hans första kommentar när jag och min kollega träffade honom var:

– Förlåt för att jag är lite sen, jag promenerade från Fruängen. (Fruängen till City.)

Fruängen, han är galen, tänkte jag.

– Okej är ni redo? Ni berättar inte för någon att jag är er pt om ni inte visar resultat, är vi överens?

Jag och kollegan tittade på varandra allvarligt. Vi genomgår ett spännande test och målet är i slutet av juni och jag är min hemliga pt’s slav.

Min erfarenhet är att jag alltid är som bäst med pt. Jag måste redan nu ha en plan för juli. Vad gör jag då? Jag vill gå en crawlkurs!

fantomen

 

 

Kommentera

