Orkar ni träna?

Standard

Det är varmt och underbart och jag bara ligger och solar, äter och dricker med en massa isbitar.

Jag är helt hooked på Pauluns musli så det är det som gäller till frukost fram tills jag börjar jobba, då måste jag in i fasta mattider-lunket.

Men jag har svårt att få in träningen nu när det är 30 grader. Jag har ju inget gym i närheten och crossmaskinen hemma hos Mr Skåne står i det varmaste rummet och jag pallar inte sätta klockan på 7 för att hinna springa innan värmen är som värst.

frulle

 

5 reaktioner på ”Orkar ni träna?

  1. Att sätta klockan och springa på morgonen är enda chansen. Det bästa är att man sover så gott om man går upp tidigare tycker jag. Sedan kan man ju ändå ta siesta då det är som varmast 😊

Kommentera

