Dagens dryck: ÖL

Standard

Idag överraskade jag Sonen med att vi skulle besöka Carlsberg. Han tycker att detta är heaven, att kunna handla öl redan som 16åring.

Vi åkte ut till bryggeriet och hade en urmysig dag. Vi har lite speciell jargong och hans leende är galet, I know… men det är så vi skojar med varandra, eller rättare sagt, det är sällan Sonen är ”Normal” på foton och det har alltid varit så sedan han var en liten bebis. Hehe.

Det ingick två öl i inträdet, men jag klarar ju inte av öl, jag drack en ljus Carlsberg och sedan en Cola Zero. Öl är inte gott – punkt slut. Och jag är tveksam till att nedan stämmer…

öl

morson

 

 

3 reaktioner på ”Dagens dryck: ÖL

  1. Spännande med besök på Carlsberg, de gör det bästa ölet. Öl är gott och nyttigt. Jag dricker en om dagen just för att det är nyttigt för oss som tränar. Carlsberg var först med att tillverka ett gott alkoholfritt Öl, för det är det jag dricker en varje dag, alkoholfritt.

Kommentera

