MIN OUTFIT: Shortsen går varma

Standard

På något sätt så är jag mycket nöjd över att jag bär shorts OCH att jag ibland viker in tishan innanför linningen. Jag blev aldrig mobbad som barn, verkligen aldrig. Men däremot fanns det en vuxen person väldigt nära mig som alltid sa att jag ALDRIG skulle ha något innanför linningen, att jag alltid såg tjock ut om jag stoppade in tröjan. Därför stoppar jag in den med stolthet.

Nästa sommar så kommer jag ha mindre storlek i shortsen, jag skall låta processen ta sin tid.

outfit alexpalex

2 reaktioner på ”MIN OUTFIT: Shortsen går varma

Kommentera

