Planering, inhandel, fokus

Standard

Idag tog jag nästan hela dagen åt att planera min jobbstart. Och då menar jag att planera mina matlådor, vad jag skall äta och när, hur jag skall träna och när.

Jag älskar Willys. Det var första gången på 5 år som jag var där och handlade och det var en fröjd, både för hälsan och plånboken. Jag försöker hålla mig till ekologiskt så gott det går då jag vet att min kropp mår bättre av den och min sons kropp med för den delen.

Nu blir det clean food och bort med det sista sockret OCH bort med all lightläsk som jag druckit istället för vin och drinkar under semestern.

lista

handel

Kommentera

