Tradera, prepp och pepp

Standard

Jag har lagat matlådor och lagt upp för stora kläder på Tradera idag. I alla fall efter att jag legat i solen. Jag är ju sååå torsk på värme och sol.

Helgen har för övrigt varit fartfylld i trevlig bil med trevlig kille och med trevliga vänner och trevlig grill. Jag vill inte att sommaren skall ta slut. Tydligt att den tar slut blir det när jag får ett peppmess från PT Alex…

Sätta nya mål. Hmmm…. jag har ju mina mål… det blir spännande att höra hehe…

 

pepp

bili

 

grilli

Kommentera

