Söndagsmiddag med Ivan

Standard

Idag var ungdomarna borta så jag fick ha världens bästa Ivan för mig själv. Ja jag fick till och med lite tvättstugesällskap.

ivan

Frågor på det?

Till middag wokade jag kyckling, det räckte precis till en matlåda för morgondagen. Men nu funderar jag på att ta bort riset. Ivan och jag har pratat om att gå in i nästa fas, han tränar för PT Alex han med och han skall ha rutor på magen.

matl

Och till efterrätt. Denna sommars absolut favorit.

vm

 

Nu sängen.

 

Kommentera

