Måttbandet kom farande idag…

Standard

Idag var en av våra designers inne på kontoret.

– Alex, skall jag sy upp den där klänningen till dig? Jag är på väg till Kina nu!

– Ehhh…

– Jag har måttband nu, kom så tar vi måtten…

– Eh alltså, hmmm, okej… men ta minus 3 cm överallt.

Tystnad.

– Är du säker???

– JA!

– Okej.

Ingen återvändo för mig.

Så här såg jag ut igår under vår julvisning. Röd klänning. Mina armar, GOD jag behöver träna dem.

triomedmumba

En reaktion på ”Måttbandet kom farande idag…

Kommentera

