Dagens tre positiva: PW, frukost, bra jobb

Standard

Gokväll mina fina läsare. Jag är nöjd. Ja jag sitter i soffan och är nöjd. Nöjd över att jag sakta men säkert kommer tillbaka till mindset ”ta hand om mig själv”.

Dagens tre positiva:

”En powerwalk är aldrig fel”

Det finns inget bättre sätt att börja sin dag på. Jag snärde på mig gymnastikskorna, drog på mig en stor tröja, mina Nike-tights och lyssnade på Steve Angelos Sommarprat. Solen var uppe, under viadukterna låg alla uteliggare från världens alla hörn, efter Stadshuset smög två män fram från en båt då lånat plats på. Allt var lugnt, inga skakiga koppar eller ”thankyouthankyouthankyou” som jag så ofta hör här inne i stan. Bara tyst och lugnt.

Kungsholmen

 

gata

”En frukost är aldrig fel”
Jag har slarvat med frukosten. Imorse gjorde jag i ordning min egna juice, men också ett ägg, en tallrik eko-fil och Paulúns egna müsli.

 

 

breakfast

 

”En bra arbetsdag är aldrig fel”
Idag hade vi pressvisning för ICA och jag träffade flera godingar på plats och det bästa, en massa fin inspo från visningen. Julinspo. Jag älskar julen.

jul

3 reaktioner på ”Dagens tre positiva: PW, frukost, bra jobb

Kommentera

