Fitnessfighten v/s Alexfajten

Standard

Nu har jag dragit igång en värvningskampanj för att få med alla sötingar i Fitnessfighten. Hela juli med träning varje dag och ingen alkohol, hur lätt tror ni att det är? Take a wild guess…

Jag har frågat mina gamla PT´s om vad de tycker:

– Det mesta som innehåller ständig utmaning och variation är bra. Mykey är bra. ( Det är hans bolag.) Michael Angress.

– Alla fighter är bra! Bara man genomför dem :), säger PT Maria, http://www.noifnobut.se.

Hmmm… hur härligt är det inte att komma igång med träningen till 100% under sommaren?!? Jag har blivit sladdrig sedan jag träffade Mr Skåne, får panik. Jag är ju inte en benget och har aldrig varit, men sladdrich I don’t like.

http://www.fitness-magazine.com/pdf/WorldofShape.pdf

Kolla in bilderna i pdf’n, nu är bara frågan vem som skall fota mig, Mr Skåne åker ju till Turkiet innan det drar igång, den enda som ser mig naken. De får bli Göteborgskan, hon som jag skall ha med mig.

 

4 reaktioner på ”Fitnessfighten v/s Alexfajten

  1. Häftig utmaning! Alkohol kan jag skippa, men träning varje dag är inte lätt att få till på semestern. Men långa promenader räknas ju också 😉
    Spännande!

  2. Hej! Jag kör ju FF och tycker de är grymt bra, men nu känns de att man kör så mkt som man gör. Bara några dagar kvar 😛 Håll i gång i sommar, då blir de inte lika jobbigt i höst. Jag är glad över att jag håller igång året runt numera, men jag har mina svackor jag med :/

Lämna en kommentar